Regulamin przyjeć na rok szkolny 2021 - 2022

Post by Super User
on 24 maj 2021
Odsłony: 1886

CHARAKTERYSTYKA PLACÓWKI

Bursa Szkolnictwa Artystycznego jest koedukacyjną placówką opiekuńczo-wychowawczą dla uczniów szkół artystycznych w wieku od 10 do 20 lat, uczących się poza miejscem stałego zamieszkania. Budynek  znajduje  się   przy  ulicy   Miodowej 24a,  w   centrum  Warszawy  – na Starym Mieście, w bliskim sąsiedztwie Traktu Królewskiego. Stanowi fragment kompleksu budynków szkół  artystycznych,  w  skład  którego wchodzą: Akademia Teatralna i Zespół Szkół Muzycznych.  Na terenie   kompleksu   odczuwa   się   niepowtarzalną   atmosferę kultury i twórczości wypełnioną odgłosami śpiewu i dźwiękami różnych instrumentów.

Zaletą centralnej lokalizacji bursy jest bliskość przystanków autobusowej komunikacji miejskiej (ul. Miodowa), metra i tramwajów (przy Placu Bankowym).

Bursa zapewnia wychowankom całodzienne wyżywienie, sanitarno-higieniczne warunki zakwaterowania i odpowiednie warunki do nauki. Stwarza możliwości rozwijania zainteresowań i uzdolnień oraz uczestnictwa w kulturze. Szczególną opieką pedagogiczną objęte są dzieci młodsze, do 13 roku życia.

BAZA BURSY

Budynek sześciokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1631,4 m2 posiada 4 piętra z pokojami dla wychowanków oraz piwnicę z warsztatami.

Bursa dysponuje:

  • 36 pokojami dwu- i trzyosobowymi z umywalką, stolikami, tapczanami lub piętrowymi łóżkami,
  • 4 salami do ćwiczeń muzycznych z pianinami,
  • 2 salami do cichej nauki z 4 biurkami,
  • pracownią plastyczną,
  • salą sportową z rowerkiem stacjonarnym, stołem do tenisa stołowego, piłkarzykami,
  • świetlicą z TV i pianinem,
  • stołówką oraz mini-klubem dla gości,
  • 4 pokojami gościnnymi dla rodziców,
  • biblioteką z ponad 3000 woluminów,
  • 2 pokojami nauczycielskimi wyposażonymi w TV SAT, 2 komputery oraz biurka do odrabiania lekcji,
  • nowoczesnymi łazienkami z prysznicami i WC,
  • pralnią i suszarnią z 2 pralkami automatycznymi i suszarką elektryczną,
  • wyposażoną kuchnią dla wychowanków, z płytą elektryczną, mikrofalową kuchenką i lodówką.

W wyposażeniu bursy znajduje się:

  • sieć komputerowa z dostępem do Internetu,
  • TV satelitarna,
  • 15 pianin, w tym 9 w pokojach wychowanków,
  • nagłaśniający sprzęt estradowy,
  • wewnętrzna sieć telefoniczna.

Informacja o wysokości opłat za pobyt w Bursie Szkolnictwa Artystycznego w roku szkolnym 2020/2021.

Opłaty za zakwaterowanie i wyżywienie są wnoszone za każdy miesiąc pobytu w placówce z góry, do 10 dnia miesiąca.

 

  

a1               a2                a3 

a4        a5        a6

a7        a8        a9

a12        a13        a16

a19                 a18                a23

a21         a29        a28

a25                 a30                a20

 

 

 

 

wychowawcy 2019/2020

Post by Super User
on 22 wrzesień 2019
Odsłony: 4002

 Dyrektor Bursy Szkolnictwa Artystycznego  

mgr Halina Przybylska

tel. stacjonarny – 22 635 41 74 w. 21

tel. komórkowy600 428 427

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wychowawcy

tel. stacjonarny: 22 635 41 74 w. IIp. – 36, IIIp. – 37

tel. komórkowy: 600 428 427

Adres e-mail do wychowawców: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- Krzysztof Bartosiak– wychowawca wspierający

- Monika Chodacz-Olejarz – wychowawczyni VI grupy dziewcząt

- Dorota Jarząbek – wychowawczyni III grupy dziewcząt

- Dariusz Karczewski – wychowawca I grupy chłopców

- Urszula Kazek Degucis – wychowawczyni II grupy chłopców

- Anna Kowalewska – wychowawca wspierający, czasowa nieobecność

- Alicja Kuszewska – wychowawczyni VII grupy dziewcząt

- Alina Radziszewska – wychowawczyni IV grupy dziewcząt

- Katarzyna Rosłaniec-Denkiewicz – wychowawca wspierający

- Lilianna Stypuła – wychowawczyni V grupy dziewcząt

- Małgorzata Strój – wychowawca wspierający

Agnieszka Abramiuk – psycholog

Magdalena Ciołek-Żebrowska  – psycholog, czasowa nieobecność

Barbara Woźniak – bibliotekarz

 

Przydział wychowanków do grup wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmonogram przyjeć 2019 - 2020

Post by Super User
on 15 maj 2019
Odsłony: 1639

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2019/2020

 

Termin

 

1-22 czerwca 2019

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty            o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

1-30 czerwca 2019

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową lub fax-em.

5 lipca 2019

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

od 6 lipca 2019

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych         i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy.

do 13 lipca 2019

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 31 lipca 2019

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 26 sierpnia 2019

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 30 sierpnia 2019

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

 

Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 22 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 29 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca składa dokumenty uzupełniające:

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.

W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8 – 15 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi 6 lipca 2019 roku.

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.

 

 

 

Harmonogram przyjeć 2020 - 2021

Post by Super User
on 15 maj 2019
Odsłony: 1049

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2020/2021  

Termin

 

15 czerwca – 3 lipca 2020

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

15 czerwca - 8 lipca 2020

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową,
e-mailową lub fax-em.

13 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

14 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy.

do 21 lipca 2020

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 3 sierpnia 2020

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 26 sierpnia 2020

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 30 sierpnia 2020

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

 

Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 3 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 8 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 3 sierpnia 2020 roku składa dokumenty uzupełniające:

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.

W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 14 lipca 2020 roku.

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.

 

 

 

 

Harmonogram przyjeć 2021 - 2022

Post by Super User
on 15 maj 2019
Odsłony: 1083

Załącznik do Zarządzenia Nr 12
 z dnia 5 maja 2021 r.

BSA-SEK.4300.2.2021

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2021/2022

Termin

 Działania

14 czerwca – 30 czerwca 2021

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

21 czerwca - 9 lipca 2021

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową.

13 lipca 2021

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

14 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy.

do 21 lipca 2021

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 3 sierpnia 2021

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 28 sierpnia 2021

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 31 sierpnia 2021

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

 

1. Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie od 14 czerwca do 30 czerwca 2021 roku składa następujące dokumenty  (do pobrania ze strony internetowej):

  1. Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  2. Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  3. Kartę wychowanka (pobierz)
  4. Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  5. Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  6. Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  7. Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  8. Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

2. Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie od 21 czerwca do 9 lipca 2021 roku składa następujące dokumenty  (do pobrania ze strony internetowej):

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

3. Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca 2021 roku składa dokumenty uzupełniające  (do pobrania ze strony internetowej):

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.

W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

  • Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

Dokumenty przyjmuje sekretariat Bursy Szkolnictwa Artystycznego w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać:

  • pocztą tradycyjną,
  • e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie rekrutacja 2021/2022.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 13 lipca 2021 roku.

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.

 

 

 

 

Harmonogram przyjeć 2019

Post by Super User
on 08 maj 2019

 

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2019/2020

 

Termin

 

1-22 czerwca 2019

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

1-30 czerwca 2019

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową lub fax-em.

5 lipca 2019

Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i nie zakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

6 lipca 2019

Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nie przyjętych wychowanków.

do 13 lipca 2019

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 31 lipca 2019

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 26 sierpnia 2019

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 30 sierpnia 2019

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 22 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 29 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz)dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca składa dokumenty uzupełniające:

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz) Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.
  • W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

 

Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

 

Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8 – 15 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi 6 lipca 2019 roku.

 

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.

 

 

 

 

 

 

Regulamin Bursy

Post by Super User
on 02 październik 2018
Odsłony: 4414

 

 

 

 

 

Monitoring w bursie - RODO

Post by Super User
on 05 czerwiec 2018
Odsłony: 1579

monitoring