Załącznik do Zarządzenia Nr 12
 z dnia 5 maja 2021 r.

BSA-SEK.4300.2.2021

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2021/2022

Termin

 Działania

14 czerwca – 30 czerwca 2021

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

21 czerwca - 9 lipca 2021

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową.

13 lipca 2021

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

14 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy.

do 21 lipca 2021

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 3 sierpnia 2021

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 28 sierpnia 2021

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 31 sierpnia 2021

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

 

1. Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie od 14 czerwca do 30 czerwca 2021 roku składa następujące dokumenty  (do pobrania ze strony internetowej):

  1. Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  2. Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  3. Kartę wychowanka (pobierz)
  4. Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  5. Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  6. Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  7. Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  8. Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

2. Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie od 21 czerwca do 9 lipca 2021 roku składa następujące dokumenty  (do pobrania ze strony internetowej):

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

3. Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca 2021 roku składa dokumenty uzupełniające  (do pobrania ze strony internetowej):

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.

W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

  • Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

Dokumenty przyjmuje sekretariat Bursy Szkolnictwa Artystycznego w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać:

  • pocztą tradycyjną,
  • e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie rekrutacja 2021/2022.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 13 lipca 2021 roku.

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.